کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی مرجع مقالات رسمی طراحی سایت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

بازدید : 96
پنجشنبه 8 اسفند 1398 زمان : 12:35

برای داشتن وبسایت استاندارد به چه چیزهایی احتیاج داریم؟ استانداردهای تارنما بوسیله کنسرسیوم جهانی وب، توسط گروه برنرز لی به وجود آمد. طراحی وب در مشهد برنرزلی کسی است که با اختراعاتش پایه گذار تارنما های امروزی بوده است. شاید تا به درحال حاضر برای شما سوال ایجاد شده باشد که ویژگی یک تارنما استاندارد چه می‌باشد؟ و یا از خودتان بپرسید که چه کار هایی می قدرت انجام بخشید که بتوان یک سایت استاندارد داشت. یک وبسایت استاندارد باید طراحی مناسب، گرافیک مناسب، قابلیت اجرا شدن در همگی دستگاه های هوشمند و استراتژی های بهینه سازی مناسب را داشته باشد. در شرایطی که هر کدام از این موردها در یک سایت رعایت نشود می توان اظهار‌کرد وب سایت شما یک تارنما استاندارد نیست. به طور مثال: درصورتی که وبسایت شما طراحی مناسبی نداشته باشد، متقاضی سایت شما بسیار نادر می شود. مخصوصا در شرایطی‌که شما در سایتتان قصد فروش کالایی را داشته باشید و وبسایت شما طراحی لازم را نداشته باشد، مشتری وبسایت شما ترجیح می‌دهد به وب سایتی اعتماد کند که چارچوب یک سایت خوب را داشته باشد. ممکن می باشد شما به همین علت اقبال تان را برای فروش یک محصول از دست بدهید و صدمه غیر قابل جبرانی در کسب و کار خود ببینید. در صورتی وب سایت شما گرافیک مناسبی نداشته باشد نیز به همین رخ می باشد، مردم معمولا به وب سایتی سر می زنند که دارای گرافیک مطلوبی باشد. وبسایت استاندارد علاوه بر تمامی ویژگی های فوق باید سرعت بالایی هم داشته باشد. در شرایطی که سرعت تارنما شما کند باشد مشتری از گشتن در تارنما شما خسته می شود و به ندرت از عشق اش به تارنما شما نادر می شود حتی در حالتی‌که وبسایت شما طراحی مناسبی نیز داشته باشد. طراحی سایت در مشهد

بازدید : 103
دوشنبه 16 دی 1398 زمان : 15:36

ویژگیهای طراحی اینترنت وب سایت فن ای کدام است؟ ممکن است اندیشه فرمایید که اهمیت پباده سازی سایت اختصاصی در چه چیزی می‌تواند باشد و می‌توان به‌راحتی از یک قالب مهیا برای رویه اندازی وب وبسایت فردی و یا این که این که تجاری به فعالیت گیری نمود . ممکن هست برای شما نیز واقعه افتاده باشد که چندین دقیقه و یا این که چه بسا یک سری ثانیه پس از ورود به یک اینترنت سایت، فوراً از آن بیرون گردیده باشید . این اتفاق اصولاً وقتی می‌ افتد که پباده سازی سایت به نحوی انجام شده باشد که استفاده کننده در آن حس طراحی سایت در مشهد راحتی نکند . همینطور ممکن هست کاربر با یک جستجوی عادی در موتورهای کاوش به وب تارنما شما دست پیدا کند البته پس از ورود، متوجه شود که نتیجه‌ی درخواستی در اینترنت وب سایت شما وجود ندارد .

طراحی
وبسایت در مشهد
از این رو شرکت‌های زیادی میباشند که از مشتری هزینه‌های بالایی را برای پباده سازی اینترنت وب سایت درخواست می‌کنند، اما در نهایت چیزی که به آنها تحویل خواهند داد، از استانداردهای واجب برخوردار نمی باشد .

در
ادامه به نکاتی که در پباده سازی وب سایت رشته ای نقش دارا‌هستند می پردازیم:
خصوصیت

های
طراحی تارنما رشته ای طراحی
قالب
خصوصیت
های
پباده سازی وب سایت فن ای - پباده سازی قالب
اکثری از شرکت‌ها با ترفندهای متفاوت از جمله، هزینه‌های مضاعف پایین، مشتریان را ترغیب به استفاده از سرویس ها خود می‌نمایند . امّا پس از مدتی کاربر درمیابد سایتی که برای او پباده سازی شده هست هیچ بازدهی‌ای برای وی نخواهد داشت . به این ترتیب باید مجدد هزینه‌ای را بابت پباده سازی دوباره وب سایت پرداخت کند . این شرکت‌ها معمولاً از قالب فراهم استفاده می نمایند و یا این که صرفا تغییرات کوچکی در آن تولید کرده و به مشتری ارائه وارد میکنند . این در حالی هست که طراحی وب سایت رشته ای بایستی دارای یک قالب اختصاصی، با رابط کاربری منحصر به فرد باشد . برای مثال پالت رنگ بکار برده گردیده در آن می بایست با دقت به دسته فعالیت وب تارنما تعیین شود . همینطور قالب اینترنت وب سایت نباید برهه زمانی زمان متعددی را برای بار گذاری شدن (بارگذاری) به خویش اختصاص دهد . که این مورد علاوه بر قالب، به محتوای وب سایت هم مربوط می شود . در صورتی که قالب وبسایت سئو شده باشد، می تواند کمک فراوان زیادی به نمایش وب سایت شما در نتایج موتورهای کاوش نماید .

پباده
سازی
ریسپانسیو
خصوصیت
های
پباده سازی وب سایت رشته ای - پباده سازی رسپانسیو
امروزه یوزرها تنها از طریق کامپیوتر با دنیای اینترنت در ارتباط نیستند و از دستگاه‌های مختلفی برای ورود به اینترنت وب تارنما های متفاوت به کارگیری میکنند . هر یک از این دستگاه‌ها هم دارنده برگه نمایشی با سایز متعدد می‌باشند که نیاز به تهیه و تنظیم شدن با دستگاه مورد به کار گیری را دارا هستند . البته این عمل صرفا در صورتی انجام قبول میکند که قالب وب سایت شما به‌صورت رسیپانسیو (واکنش‌گرا) پباده سازی گردیده باشد . با این فعالیت شما می توانید صفحات را در هر دستگاهی به خوبی و بدون بهم ریختگی مشاهده نمایید . همان دسته که متوجه شدید، این مسئله هم به طراحی قالب شما مربوط می شود . به این ترتیب یک عدد از ویژگی‌های مضاعف تمامی طراحی تارنما حرفه‌ای رسپانسیو بودن آن است .

محتوا

و کلمه ها دارای اهمیت وب تارنما شما در هر زمینه‌ای که عمل داشته باشد، مسلماً نیاز به دیده شدن داراست و این امر در صورتی به بهترین شکل به وقوع پیوستن قبول می نماید که شما با به کارگیری از عبارات کلیدی، محتوای اینترنت اینترنت تارنما خویش را به موتورهای جستجو گر معرفی کرده باشید . پباده سازی سایت فن ای کمک می نماید تا لایق ترین لغت ها اصلی را برای وب تارنما خود برگزینید . کلمه ها با اهمیت سبب ساز می شوند تا یوزرها راحت‌تر بتوانند به محتوای قضیه حیث خود دسترسی پیدا کنند . همینطور می بایست اعتنا فرمایید که به عبارتی اندازه که لغت ها مهم مطلوب می توانند در رویش وب سایت شما اثر گذار باشند، لغت ها حیاتی نامطلوب و نامرتبط هم میتوانند آن را به نیستی بکشانند . براین اساس لازم می‌باشد که از کارشناسان و افرادی که در این قضیه تخصص دارا میباشند استفاده ببرید .

آپتایم

بالا
با میزبانی فضای وب مناسب آپتایم
بالا
با میزبانی فضای وب مناسب
به عبارتی گونه که می دانید به بازه زمانی وقتی که یک وب سایت در درسترس باشد، آپتایم گفته می شود . در صورتی که وبسایت شما چه بسا برای تعدادی دقیقه از دسترس خارج شود، ممکن هست یک محرمانه مشتری را از دست بدهید . یک آپتایم بالا با کمک صاحب خانه و یا همان هاستینگ مطلوب بدست می‌آید . در حالتی که از به عبارتی ابتدا از هاستینگ مطلوب و با امنیت بالا به کارگیری کنید، میتوانید مطمئن باشید که درصد از دسترس خارج شدن وب وبسایت شما بسیار قلیل خواهد شد و هیچ مشتری را از دست نخواهید اعطا کرد . یک هاستینگ معتبر و مناسب، به چهره ٢۴ ساعته پاسخگوی مشکل ها شماست و از لایق ترین مشقت توشه افزارها برای سرورهای خود به کارگیری میکند . با خرید هاستینگ دارنده اعتبار و پباده سازی وبسایت رشته ای می‌توان این خلل ها را تا حد زیاد متعددی مرتفع کرد .

بازدید : 86
دوشنبه 16 دی 1398 زمان : 15:27

طراحی سایت در مشهد برنامه نویسی شی گرا، یا این که برنامه نویسی oop، یک رویه یا سبک برنامه نویسی می‌باشد که در آن گسترش دهنده همه متغیرها و توابعی که در کنار هم عملیاتی را انجام می دهند را در قالب یک کلاس واحد اداره دهی می نماید . اضطراری به توضیح می باشد که تکنیک برنامه نویسی شی گرا به مراتب کارا و پیچیده خیس از سبک برنامه نویسی مبتنی بر تابع (procedural) هست .
پباده سازی
وب سایت در مشهد
عارضه
ها برتری
برنامه نویسی شی گرا : قابلیت
اداره دهی با صرفه خیس کد قابلیت و امکان و قابلیت و امکان تقسیم برنامه به برنامه های کوچک خیس البته مستقل . برنامه ی دارای اهمیت به چهره یک exe در می آید که دیگر نصیب های مستقل برنامه را فراخوانی می کند (modularity) .
عدم نیاز به تالیف کدهای تکراری و امکان و قابلیت هایی که تا قبل از این پیاده سازی شده اند و صرف جویی در به کارگیری از منابع .
با این وجود، بسیاری از گسترش دهندگان همت می نمایند در پروژه های کوچک و بی آلایش خود از سبک برنامه نویسی مبتنی بر تابع (procedural) بهره بگیرند .

ولی همین که پروژه بزرگتر می شود، خوبتر می‌باشد به خواسته نوشتن یک برنامه ی کارآمد و رقم زدن تجربه ی کاربری بهینه، از تکنیک برنامه نویسی شی گرا برای ایجاد و توسعه ی پروژه به کار گیری شود .

برنامه
نویسی شی گرا چیست؟ در گذشته قبلی از اینکه معنا شی گرایی وارد زبان php شود، برنامه نویس ها بدون چاره بودند php را در کنار html استعمال نمایند که این خط مش در پروژه های کوچک نقص‌ بزرگی محسوب نمی شد اما وقتی که سخن از تولید برنامه های متوسط و بلندمرتبه به فی مابین می آمد کار یکم دشوار تر می شد چون اینطور برنامه نویسی هر چقدر نیز مدیر شده باشد، دارای کدنویسی پاستا و کثیفی می باشد که رئیس و گسترش و گسترش آن را نسبت به برنامه نویسی شی گرا خیلی دشوارتر می کند .

رنامه نویسی شی گرا یا به اختصار oop که مخفف Object-Oriented Programming می باشد، به شما اجازه می دهد در کدهای خود تقسیم بندی های متفاوتی انجام دهید و کدهای php و html را تا حد متعددی از نیز جدا فرمائید و همین کار سبب می شود تا مدیر روی کدهای php فوق العاده بالا رود . ولی خیلی عارضه ها دیگر نیز وجود داراست که خارج از صبر این مطلب است . خب نیز اکنون برویم سراغ توضیح معنی oop .

اصل برنامه نویسی oop کارایی دارد تا دنیایی حقیقی وواقعی وواقعی را برای شما مشابه سازی نماید . یعنی هر چیزی که شما در دنیای اطرف می بینید را می توانید به این مفهوم ارتباط بدهید و بسازید . اینجانب خودم با یک نمونه با مفهوم oop آشنا شدم . در ادامه برای شما نیز توضیح خواهم اعطا کرد و امیدوارم به شما هم در درک بهتر این مضمون‌ امداد نماید .

فرض فرمایید می خواهید خانه ای بسازید . پیشین از ساخت این منزل نیاز به نقشه ای برای ایجاد آن دارید . هنگامی که نقشه را فراهم می نمائید و از روی آن خانه ای را می سازید، تامل می نمایید کار نقشه تمام شده یا این که می توانایی از روی آم منزل های دیگری ساخت؟ در برنامه نویسی oop نیز دقیقا به همین چهره فعالیت می شود .

شما می توانید از یک کد نوشته شده در بخش های دیگر به راحتی به کار گیری فرمایید فارغ از این که مجدد کل کد را از نخستین بنویسید . دقیقا برعکس کاری که در php سوای به کارگیری از مضمون‌ oop به دفعات زیاد می توانید مشاهده فرمائید که تکرار کد ها چقدر می تواند مضاعف باشد .

بازدید : 83
يکشنبه 8 دی 1398 زمان : 15:43

طراحی سایت در مشهد


گام چهارم: نوبت گشوده طراحی وب سایت میباشد
سنگ وسیع علامت نزدن میباشد. برای اینکه شایسته ترین فیض را بگیرید، گشوده ساخت وب سایت را به بخش های کوچک تقسیم نمائید. در صورتی‌که گشوده ساخت سایت بر عهده یک کمپانی کارشناس و فن‌ای نباشد، ممکن میباشد این مراحل علاوه بر این که تاثیر مثبت نداشته باشد، بلکه مبتلا افت کارایی هم شود.
در صورتی‌که وبسایت شما بسیار سابق میباشد، احتمال می‌رود گشوده ساخت سایت راه‌حل مقرون به صرفه‌ای نباشد و نیاز به پباده سازی دوباره داشته باشید. اینجاست که تخصص و تبحر کمپانی برنامه نویسی، به اعطا کرد شما و جیبتان میاید و از مخارج غیر ضروری و بی نتیجه خودداری می نماید.

نظارت لیست گشوده طراحی وب سایت
مطمئن هستیم که از پباده سازی فعلی وبسایت خویش راضی نبوده اید که تا به اینجای نوشته‌ی‌علمی با ما یار و همدم بوده اید. وب سایت impactbnd ارزیابی لیست جابی برای گشوده ساخت سایت تدارک چشم که در اینجا برای شما قرار میدهیم. اهمیتی ندارد که وبسایت شما چقدر وسیع یا این که کوچک میباشد. پباده سازی مجدد تارنما بیشک پروژه بزرگی برای شما خواهد بود. تحقیق بازنگری ، نیاز سنجی، ارزیابی رقبا و بخش اعظمی از بایدها و نبایدهای دیگر می‌تواند این پروژه را برای شما پیچیده خیس نماید.

شرایط کنونی وب سایت را باز نگری نمائید .با مراجعه به گوگل آنالیتیکس شرایط کنونی تارنما، طریق خوی استفاده کننده با وبسایت شما و طریق رابطه مخاطب با محتوا و صفحه های وب سایت را باز بینی نمائید تا بتوانید در وب سایت نو روی نقاط قوت وب سایت خویش تمرکز بیشتری داشته باشید.
با ارزیابی رقبا ایده بگیرید. رقبای شما شایسته ترین استاد شما می‌باشند. با محاسبه آنان می توانید بفهمید ذوق وسلیقه مخاطبان شما چه می باشد.
مارک خویش را بسازید، آپ تو دیت نمائید یا این که مجدد اخلاق و رفتار فرمائید. عملکرد فرمایید مارک باشید. مخاطب می بایست تفاوت شما‌را با دیگر افراد فهم نماید تا بتواند به شما مجال شرکت کردن بدهد. رنگ ها ، فونت ها و المان های گرافیکی شایسته ترین تعریف کننده تارنما در فضای برندسازی ست.
برای گشوده پباده سازی روزگار بندی داشته باشید . پهناور یا این که کوچک بودن وب سایت می تواند نقش مهمی در حین اتمام پروژه گشوده طراحی وب داشته باشد. ولی نباید سوای طرح ریزی گام در این‌راه بگذارید.
هدف ها حقیقی و واقعی تمجید نمایید. سوای داشتن انگیزه نمیتوان کاری از پیش موفقیت. پباده سازی مجدد تارنما یک چوب جادویی وجود ندارد که همگی ایرادات شمارا حل نماید. البته می بایست بتواند برای اهدافی که تعریف‌و‌تمجید می کنید مسیر تکان داشته باشد.
مهاجرت مخاطب در وبسایت را فراهم نمائید. این مهم ترین گام در آنالیز لیست گشوده ساخت وب سایت میباشد. نیاز مخاطب را شعور فرمائید، جواب هایی که می خواهد برای وی آماده نمایید و تا حد قابلیت و امکان دم دست وی قرار دهید.
نخستین محتوا را تنظیم فرمایید. سالهاست که‌این مهم ترین گام در برد در گشوده ساخت سایت به شمار میرود. سوای محتوای خوب وب سایت شما صرفا تعداید عکس میباشد که به درد هیچ مخاطبی نمی‌خورد. محتوای شما لازم میباشد ظریف و متمرکز باشد. کارایی نمائید بجای تمرکز روی سرویس ها و نقاط مثبت خویش ، با تیم ای از محتوای خوب برای محاطب قیمت آفرینی نمایید .
درحال حاضر که محتوا دم دست شماست با استافده از یک مجموعه پباده سازی خوب صفحه ها و لندینگ پیج های خویش را بسازید. با اعتنا به نیاز مخاطب و محتوایی که برای آنان تدارک چشم اید، المان ها را در صفحه های قرار دهید.
نتیجه ها گشوده پباده سازی خویش را گردآوری نمائید. با دقت به اهدافی که در بالا تعریف‌و‌تمجید نموده اید، ملاحظه کنید آیا مخاطبان مطابق آن هدف ها در وب سایت اخلاق می کنند. این حاصل را در یک مدت معلوم پایین لحاظ بگیرید.
باصرفه فرمایید. حتی گشوده پباده سازی هم نیاز به سئو دارااست. می بایست بتوانید با دقت به نتیجه ها مرحله نهم ایرادات احتمالی وب سایت و مخاطبان را برطرف نمائید تا فیض آخرین گشوده طراحی وب تا حد قابلیت و امکان مناسب خیس شود.
این ارزیابی لیست معرفی گردیده البته مدام نمیتوان برطبق کتاب منش رفت! اما نهایتا با رعایت این نظارت لیست تا حد قابلیت می توانید وبسایت خویش را به آرزوی خویش نزدیک فرمائید.

بازدید : 85
شنبه 16 آذر 1398 زمان : 15:49

طراحی سایت در مشهد


هم اکنون که فهمیدیم وردپرس چه میباشد ، می‌خواهیم باز بینی کنیم که چرا بایستی از وردپرس استعمال کنیم؟ همانگونه که اشاره شد، سیستم wordpress تماما بدون پول میباشد و فرآیند نصب و فعال سازی بسیار سادگی داراست. یعنی برای طراحی سایت کافی میباشد، بعد از دانلود وردپرس از وبسایت قانونی اش پروسه نصب آن طی کنیم. فرایند دانلود و نصب این سیستم کمتر از ۵ دقیقه طول خواهد کشید و بعداز آن شما صاحب و مالک یک تارنما گردیده اید. در مرحله بعد از آن، برای فردی سازی وبسایت وردپرسی خویش کافیست پیکربندی ظاهری تارنما و محتوای آن را متناسب با نیازهایتان تغییر تحول دهید.

طولانی تر بدانید : معایب وردپرس و خطاها به کار گیری از وردپرس
به طور پیش فرض، وردپرس بخش عمده ای از نیازهای یوزرها را برآورده میکند. البته چنانچه یوزرها نیازها و هدف ها خاصی برای وب سایت های خویش داشته باشند، به راحتی میتوانند از هزاران پلاگین و افزونه ارائه گردیده در راستای رفع این هدف ها به کار گیری نمایند. پلاگین های WordPress به راحتی و با یک کلیک نصب می‌شوند. این پلاگین ها تجهیزات بسیار متعددی را در دست یوزرها قرار می‌دهند و نسبتاً می قدرت داعیه کرد که تا کنون برای بیش تر از 90 درصد نیازهای متفاوت یوزرها، پلاگین های متعددی بسط داده شده‌است.

به این ترتیب یوزرها هیچگونه نیازی به کدنویسی و علم فنی خاصی نخواهند داشت. با این هم اکنون در صورتیکه یوزرها نخواهد از این افزونه ها به کار گیری نمایند و مستلزم ابزاری مختص برای فردی سازی وبسایت خویش باشند، به متخصصینی برای این فعالیت نیاز پیدا خواهند کرد. اما چنانچه که خودشان علم برنامه نویسی داشته باشند، به راحتی میتوانند به پلاگین نویسی و ایجاد پوسته های وردپرسی بپردازند.

همانگونه که اشاره شد وردپرس متن گشوده میباشد. یعنی برای بسط و به کار گیری از آن، نیاز به صرف هیچگونه هزینه و اخذ مجوزی نخواهد بود. همینطور یکی‌از موردها مهم در استعمال از وردپرس، منفعت مندی از پشتیبانی قدرتمند و جامعه ای فعال در کشور ایران میباشد. به همین برهان تا به امروز برای این سیستم رئیس محتوا منابع کافی و تخصصی متعددی به گویش فارسی ارائه شده‌است. بدین ترتیب دسترسی به مبداء آموزشی آن به راحتی قابلیت پذیر میباشد و با به کار گیری از آنان یوزرها میتوانند نیازهای خویش را دراین باره برطرف نمایند.

طولانی تر بدانید : مقایسه ماهر وردپرس، جوملا و دروپال
بعضی از مزیت های وردپرس در مجموع عبارتند از :

بدون‌پول و اپن سورس بودن
جامعه بسط دهندگان گسترده
بروزرسانی های مداوم
آسوده بودن عمل با سیستم مدیر آن
انعطاف پذیری بالا برای فردی سازی
تارنما های وردپرسی برای seo بسیار مطلوب اند و عبارتی بهتر بهینه سازی friendly می‌باشند.
داشتن مخزنی بی نیاز از پلاگین ها و قالب های مجانی و غیر مجانی ویژه
بهرمندی از منابع بسیار زیاد فارسی
پشتیبانی از لهجه فارسی
فیض گیری
با به کار گیری از سیستم مدیر محتوای WordPress روند ایجاد هر جور سایتی بسیار معمولی، سریع و مقرون به صرفه میشود. چون یوزرها با به کارگیری از آن دیگر نیازی به داشتن علم کدنویسی، صرف مخارج بالا و دست و پنجه قابل انعطاف کردن با طراحان وب سایت را ندارند. وردپرس برای مبتدیان و کاربرانی که علم فنی لازم برای رئیس وبسایت را ندارند، گزینش بسیار قابل قبولی میباشد. چون این سیستم مدیر محتوای توسعه یافته رابط کاربری بسیار بی آلایش ای داراست که هیچ سیرتکامل پیچیدگی برای آن‌ها تولید نمی نماید.

به همین ادله هر وبمستری، سوای نیاز به علم فنی می‌تواند به راحتی از این سیستم استعمال نماید. یک کدام از مهم‌ترین مزیت های وردپرس پشتیبانی بدون نقص از گویش فارسی میباشد. براین اساس تعیین وردپرس تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوا برای افرادی که قصد دارا‌هستند در کمترین زمانه تارنما خودشان را فعال سازی نمایند گزینش عاقلانه و بسیار قابل قبولی میباشد. لحاظ شما درباره‌ی وردپرس چه می باشد؟ آیا تجربه فعالیت با این سیستم را داشته اید؟ر

بازدید : 99
دوشنبه 11 آذر 1398 زمان : 12:35


شناخت با CSS |ساخت سایت |ساخت سایت ماهر

(CSS Cascading Style Sheet) روشی میباشد برای قالب بندی و ساخت سایت اجزای برگه از قبیل متن، تصویر، مسئله ورقه، کادرها و نسبتاًً هر چیزی که در طراحی وب سایت به کار گیری می‌گردد،فارغ از نیاز به به کارگیری از کدهای HTML. با این طرز میتوان از مجدد نویسی کدهای HTML که سبب اختلال شدن کد نویسی و همینطور نماید شدن سرعت لود ورقه در وب می گردد پرهیز کرد. به صورت نمونه میتوانیم یک توشه دسته فونت گزینه به کار گیری در یک کاغذ را گزینش کنیم و دیگر بدون چاره نباشیم کد مرتبط با فونت را در کاغذ به فعالیت ببریم. همینطور میتوانیم از این ابزار در مواقعی به جای جاوا اسکریپت نیز به کارگیری کنیم و زیرا خطاها جاوا اسکریپت،به عنوان مثالً غیر فعال بودن جاوا اسکریپت در مرورگر را ندارد با فرضی سهل خیس میتوانیم از آن استعمال کنیم.
CSS هم مانند جاوا اسکریپت این قابلیت را به ما میدهد که از هر فولدر استایل فرنگی آیتم پسند برای انتخاب خاصیت قسمت های متعدد صفحات یک ساخت وب سایت به کارگیری کنیم. در‌این حالت می‌توانیم ظواهر هر ورقه ی دلخواه را با ساخت یک تغییر‌و تحول کوچک در فولدر استایل تغییر‌و تحول دهیم. برای مثالً فرض نمایید که رنگ متن یا این که گونه فونت متن برگه ای را در یک فولدر استایل گزینش کرده ایم و از آن در ساخت وب سایت چند ورقه به کار گیری کرده ایم، هم اکنون در صورتی‌که بخواهیم رنگ متن همگی این صفحه های را تغییر‌و تحول دهیم فقط کافی میباشد تا رنگ متن را در به عبارتی فولدر استایل تغییر و تحول دهیم و نیازی به عوض کردن کلیه ی صفحه ها نداریم.

طراحی سایت در مشهد

سی اس اس CSS چه چیزی است؟
CSS راز اسم کلمه ها Cascading Style Sheets در معنای روش طومار های آبشاری مي باشد.
اولی نسخه استایلها در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. که او‌لین نسخه آن CSS1 بود. دیگر وژن آن CSS2 میباشد که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد که طولانی تر برای بازنویسی صفحه های، طرز نمایشها تگها و … کاربرد دارااست. فولدر استایلها با فرمت CSS ذخیره می‌شوند.
اگرچه برای کد نویسی صفحه های Web از HTML استعمال می‌کنیم اما در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها ایرادات فراوانی درین لهجه موجود است که منجر ناکارآمدی آن می شود و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا این که CSS به امداد HTML می‌آید تا ساخت قالب بندیهای ماهر به راحتی بیشتری صورت پذیرد.
با استعمال از CSS میتوانیم تعدادی مولفه قالب بندی را یکباره گزینش و روی هر بخش دلخواه از برگه اینترنت اعمال کنیم. مثلا میتوانیم مختصات همه تگهای h1 جان دار در کاغذ اعم از اندازه، فونت و رنگ را معلوم کنیم.
گونه های طریق های تعریف و تمجید استایل عبارتند از:
- Inline Style:
این دسته استایل در باطن تگهای HTML به عمل گرفته میگردند، و این استایل تنها بروی به عبارتی تگ به خصوص تاثیر خواهد گذاشت.
- Embedded or Global Style:
درین گونه، استایل درج شده در کلیه برگه تاثیر خواهد گذاشت.
- Linked or External style sheet:
دسته پایان هم مشهور به استایلهای فرنگی میباشند که به طور پیوند پوشه استایل را به صفحه های خویش لینک و پیوند میدهید. فایلهای استایل با فرمت CSS ذخیره می‌شوند.
ورژن های گوناگون CSS عبارتند از:
CSS1
CSS2
CSS3
CSS-P

ساخت وب سایت , طراحی وب نونگار , طراحی وب ماهر , طراحی وب خبری , ساخت سایت اطلاع رسانی , ساخت وب سایت مطلوب , ساخت وب سایت آموزشی , ساخت سایت توریسم , ساخت سایت فروشگاهی , ساخت سایت اجتماعی , ساخت وب سایت هتل , ساخت سایت داینامیک , طراحی وب چه میباشد , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت پربیننده , ساخت سایت و بهینه سازی , ساخت سایت و نکات , طراحی وب و اصول , ساخت سایت و اصطلاحات , ساخت سایت داینامیک , ساخت سایت استاتیک , ساخت وب سایت و مزایا , طراحی سایت و وب لاگ , ساخت سایت و وب لاگ , ساخت سایت آسوده , ساخت سایت و cms

منشا: واحد پژوهش ها و بسط نونگار
(طراحی وب و طراحی سایت و seo وب سایت)
Developer2@npco.net

Design and Develop By Nonegar Pardazesh (Lemon Group), All Right Reserved.

بازدید : 93
دوشنبه 4 آذر 1398 زمان : 12:23


برای چشم شدن هر کسب و کاری حضور در دنیای اینترنت تماما ضروری میباشد مطمینا در صورتی‌که در بازار اقتصادی فعلی به سمت کسب و عمل الکترونیک جنبش نکنیم بزودی باخت خوا هیم خورد.بنابر گزارش های وال استریت چک گران معتقدند که بزودی حدود 8600فروشگاه خرده فروشی سنتی در ایالات متحده تعطیل خواهد شد.

طراحی سایت در مشهد

1.مشتریان شما ارتقا پیدا خواهند کرد.
طبق آمارها اینک ۴۷ میلیون استفاده کننده وب در جمهوری اسلامی ایران موجود است و همینطور در سال پیشین ۱۳۰ هزار میلیارد تومان تراکنش اینترنتی در مملکت صورت‌گرفته میباشد. نسبتاً 90 درصد این یوزرها تجربه ی یک توشه خرید از اینترنت را داشته اند و یا این که اینکه حد الامکان برای مطالعه ی سرویس ها یک کمپانی به تارنما آن رمز زده اند و یا این که برای رفع نیازمندی های خویش از موتورهای کاوش استعمال کرده اند،واضح میباشد در‌صورتی‌که شما تارنما نداشته باشید از فراهم نمودن این تمامی مشتری دیده پوشی نموده اید.

۴۷ میلیون استفاده کننده وب در کشور ایران موجود است و در سال قبلی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان تراکنش اینترنتی صورت‌گرفته میباشد.

2.رابطه با مشتریان خویش را مداوم وعمیق خیس فرمائید.
زمانیکه مشتریان داده ها ما یحتاج خویش را از وبسایت شما مطالعه می‌نمایند به مارک شما دارای تعهد خواهند بود. شما میتوانید برخورد های مشتریان را مطالعه فرمایید و خدمت بهتری را به آن ها ارائه بدهید.

3.از روش سایت بها مارک خویش را ارتقا دهید.
یوزرها با شنیدن اسم کمپانی خاصی،برای خریدن داده ها در وب کاوش می‌نمایند. در حالتی‌که شما سایت نداشته باشید قیمت مارک شما تحت خواهد آمد و در صورتی رقبای شما سایت داشته باشند مطمئنا در مقایسه با شما برنده خواهند بود.علاوه بر این شما در وبسایت خویش می‌توانید بخشی از نام‌و‌نشان مارک خویش که دربرگیرنده لوگوی کمپانی،رنگ های کمپانی،سبک کاری و… را به اکران بگذارید.

در‌صورتی‌که رقبای شما وبسایت داشته باشند مطمئنا در مقایسه با شما چیره خواهند بود.

4.سرویس ها رسانی به مشتریان بصورت 24 ساعته
تارنما شما سوای بررسی خاصی یا این که فارغ از نیاز به قفل کردن آن، 24 ساعت شبانه روز در حالا خدمت دهی خواهد بود. شما مدام می‌توانید برای مشتریان خویش در دسترس باشید.

5.قابلیت و امکان ارزیابی سرویس ها یا این که محصول ها
شما می توانید سهل و نادر‌هزینه در زمینه‌ی کسب و کارتان محتوا، کتاب یا این که فیلم مجانی منتشر فرمائید. ولی برای این عمل به یک سایت نیاز دارید. درواقع اینجانب فروشنده هایی را چشم‌ام که شخص خاصی نبوداند البته یک میلیون بازدید کننده در وبسایت آپارات داشته اند.

بازدید : 89
يکشنبه 3 آذر 1398 زمان : 12:07


پیشگفتار ای بر طراحی وب سایت شرکتی
امروزه به جهت گستردگی و تنوع کار های اشخاص و بنگاه های کوچک و پهناور اقتصادی و طیف بسیار متنوع کالاها و سرویس ها قابل ارائه به اشخاص و مجموعه های گوناگون، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر آگهی بر بستر اینترنت ( طراحی وب شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش تر از پیش نمایان شده‌است.

طراحی سایت در مشهد

تارنما ها ابزارهایی میباشند که صرفا با اتصال به کانال گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط دنیا به یکدیگر متصل میسازند. کانال ای که به واسطه آن اشخاص فقط با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن با خبر میگردند.

در واقع این پیشرفت تکنولوژی میباشد که خیر فقط موجب استعمال از تارنما ها در دنیای امروز شده‌است بلکه موجب خلق و خوی اکثری از کسب و شغل های گوناگون و متنوع نیز شده‌است.

از طرفی فرآیند رو به رویش به کار گیری از وب از سوی یوزرها نیز مزید بر علت شده‌است تا کسب و امور بیش تر از پیش از طراحی وب شرکتی تحت عنوان ابزاری برای معرفی خویش استعمال نمایند.


انگیزه از ساخت وب سایت شرکتی چه چیزی است؟
مهم ترین هدفی که هر سایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و فعالیت میباشد. کسب و کاری که شاید کوچک و به دور از دسترس سایر افراد باشد ولی توسط وبسایت خویش گزینه دقت طیف گسترده ای از یوزرها قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک وبسایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و اشخاص، دیگر محدودیت وقتی و مکانی برای چشم شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر سایت خیر تحت عنوان یک ابزار اول و ضروری، بلکه تحت عنوان یک ابزار گران‌قیمت برای ارتقاء اعتبار آن کسب و عمل سخن های متعددی برای اعلام کردن دارااست. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آنان‌را به سوی کسب و عمل شما سوق میدهد.

با ارائه یک تارنما به مشتریان خیر فقط کالاها و سرویس ها خویش را به مردم معرفی خوا‌هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آنها نشان خوا‌هیم اعطا کرد و اثبات خوا‌هیم کرد تا چه اندازه از علم روز عالم باخبر هستیم.

هنگامی که در تمام ساعتها شبانه روز با یک پشتیبانی توانا همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و فعالیت ما ارتقاء خواهد یافت و بی تردید نسبت به کمپانی هایی که‌این پشتیبانی و یا این که اینترنت سایتی برای معرفی خویش ندارند قابل اعتمادتر خوا هیم بود.

اینترنت سایتی که به طور مداوم آپ دیت رسانی می‌گردد نشان از احترام آن کمپانی به مشتریان خویش داراست و اثبات می‌نماید مشتریان تا جه اندازه برای وی مهم و قابل احترام می‌باشند. بنابراین اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در دست مخاطبان کسب و فعالیت ما قرار می‌گیرد بی تردید بایستی آپ تو دیت بوده و اثبات نماید علم کمپانی بر مبنا دانش روز جهان پیش می رود. علاوه بر این آپ دیت رسانی سایت بسیار راحت خیس از آپ دیت رسانی و ساخت تغییرات در اشکال دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها میباشد.

بازدید : 111
شنبه 2 آذر 1398 زمان : 16:36


دامنه، شناسنامه تارنما شما میباشد
هنگامی که شما قصد به ساخت وب سایت می گیرید، یک کدام از او‌لین واژه‌هایی که به گوشتان خواهد خورد، دامنه یا این که دامین میباشد و اینجاست که از خویش می پرسید مراد از دامنه چه می باشد؟ در حالتی که این سوال برایتان اتفاق افتاده، لازم وجود ندارد نگران باشید. مضمون‌ دامنه به هیچ وجهً پیچیده وجود ندارد. یکی‌از چیزهایی میباشد که هر روز به آن رمز و فعالیت دارید، بی آلایش‌ترین آن هم Google.com میباشد. شما نسبتاًً هر روز در دنیای وب با دامنه‌ها راز و فعالیت دارید. صرفا تا شرایط کنونی این قضیه را نمی‌دانستید. ما در‌پی یک تعریف و تمجید صحیح و حسابی از دامین ها به شما ارائه خوا هیم بخشید و تمام خصوصیت‌های مهم دامنه‌ها را به شما خوا هیم اذعان کرد.

تعیین دامنه را شاید بتوان اولی گام برای فعال‌ساز‌ی اینترنت‌وبسایت دانست، برای این مراد نوشته ی علمی‌ی " دامنه چه می‌باشد؟ چه گونه یک دامنه مطلوب گزینش کنیم؟ " را برای شما دوستان خوب تدارک چشم‌ایم.

طراحی سایت در مشهد

خواسته از دامنه یا این که Domain به عبارتی ایمیل میباشد؛ به عبارتی نشانی‌هایی که برای مفتوح کردن یک وبسایت در وب وارد میکنید. هنگامی که شما قصد دارید مستقیماً به یک تارنما وارد گردید، دامنه یا این که به عبارتی نشانی اینترنتی آن وبسایت را در نوار بالای مرورگر خویش وارد می کنید. در تصویر ذیل میتوانید ما دقیقاً بخشی که دامنه اکران داده می شود را برای شما معلوم کرده‌ایم.

اسم دامنه: اسم دامنه Google.com، به عبارتی گوگل میباشد؛ Google، خیلی معمولی میباشد. شما برای دامین خویش می بایست نامی را تعیین نمائید. برای مثالً می توانید دامنه را به یک بشر تشبیه نمائید که نام و خویشان دارید. اسم دامنه به عبارتی اسم آدم ذهنی ما میباشد البته بستگان آن چطور؟ به‌دنبال آن را باز‌نگری می کنیم.

اعتبار دامنه یا این که یکی‌از مهمترین فاکتورهای seo میباشد، در نوشته‌ی علمی‌ی " Domain authority یا این که اعتبار دامنه چه میباشد؟ " از این مسئله داده ها بیشتری کسب نمائید.

پسوند دامنه: در وب پسوندهای بسیار متنوعی برای تثبیت دامنه وجود دارا‌هستند. هرکدام از این پسوندها، معنایی به خصوص دارا هستند. مثلا، پسوند ir در معنای آن میباشد که وبسایت شما اهل ایران میباشد. پسوند com مخفف commerce میباشد و به معنای وبسایت تجاری میباشد. بقیه پسوندها نیز هرمورد معنایی برای خویش دارا‌هستند. در اینترنتی هزاران پسوند موجود هست که هر سال بر تعداد آن بیشتر میکرد! هر کدام از این پسوندها معنی خاصی را دارا‌هستند البته میتوانید برای هر منظوری از آن استعمال نمایید. یک کدام از مهمترین دامنه‌هایی که مسلماً خیلی هم آن را چشم‌اید، دامنه IR میباشد که اما برای اهل ایران‌ها مهم میباشد. این دامنه، دامنه ملی مرزو بوم ما محسوب می‌شود و در سال هزینه‌ای کمتر از 10 هزار تومان دارااست؛ ارزش آن هم به دلار تعلق خاصی ندارد و به همین عامل میباشد اختلاف بها آن با دامنه‌های دربین‌المللی بعداز ارتقاء ارزش دلار، تا صد برابر ارتقا پیدا کرد.

برای تثبیت دامنه کافی میباشد به سراغ یک کدام از هاستینگ‌ها بروید و دامنه خویش را تثبیت نمائید. اما شتاب نکنید، هنوز ابزارهای دیگری هم باقیمانده میباشد که می بایست بشناسید و بعداز آشنایی آنها به سراغ خرید بروید.

با مطالعه‌ی نوشته‌ی‌علمی‌ی " هاست و دامنه چه میباشد؟ چطور شایسته ترین خدمت را تعیین کنیم؟ "، می توانید داده ها ظریف‌خیس و تخصصی‌خیس را در مورد دامنه و هاست اخذ نمایید.

هر دامنه منحصر میباشد
نکته دیگری که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که دامنه‌ها منحصربه‌فرد میباشند. به عنوان مثال، همین نشانی Google.com به اسم کمپانی گوگل تثبیت شده‌است و بدین ترتیب ما مالک آن محسوب می‌شویم. پس هیچ فرد دیگری نمی‌اقتدار این مخلوط معین را به اسم خویش تثبیت نماید. ولی هزاران پسوند موجود هست و ممکن میباشد شخصی نشانی Google.net را بتواند تثبیت نماید. ولی این گزینه فقط یک نمونه بود، چون گوگل تمام پسوندهای مو جود دامنه را برای خودش به تثبیت رسانده میباشد. البته کمپانی‌های دیگر (بخصوص کمپانی‌های اهل ایران) به جهت هزینه‌های سنگین نمی‌توانند تمام پسوندها را تثبیت نمایند و ممکن میباشد یک شخص دیگر پیدا شود و پسوند دیگری از دامنه کسب‌وکار شما‌را تثبیت نماید. دیدنی اینجاست که حتی گهگاه با به عبارتی اسم کسب‌‌وکارتان سایتی را بالا میاورد و مبادرت به کسب درآمد میکند که‌این گزینه هم در آینده خلل‌ساز می‌گردد.

بازدید : 106
شنبه 25 آبان 1398 زمان : 13:37


با دقت به طولانی بودن مقاله، توصیه میشود آن‌را با پارس‌خوان بشنوید

یک کدام از سؤالاتی که شاید هر دو سه روز یک توشه به آدرس اینترنتی اینجانب ارسال می گردد و یا این که در انجمن‌ها مطرح می شود این میباشد:

اینجانب میخواهم PHP (یا این که طراحی وب سایت) را خاطر بگیرم، از کجا آغاز کنم؟

گفتم این توشه راجع‌به تجربه خودم در این مورد مقداری حرف کنم...

طراحی سایت در مشهد

پیش‌نیازها:
۱- می بایست دانشجوی فن کامپیوتر باشید یا این که...
اذن دهید خیالتان را ریلکس کنم! هر کس در فن کامپیوتر علم آموزی نکرده باشد، هر چقدر هم که خودش را بکشد، طراح اینترنت خیر نخواهد شد. شما می بایست دروس حیاتی‌ای مثل «مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی»، «برنامه‌نویسی توسعه یافته»، «مقر داده‌ها»، «مهندسی اپلیکیشن» (یا این که تجزیه و بررسی)، «طراحی سایت» (به عبارتی HTML و CSS کافی میباشد)، مهندسی وب و گرافیک را پاس کرده باشید تا بتوانید مفاهیم گوناگون آن دروس را با هم ادغام فرمائید تا بشود یک وبسایت یا این که سیستم مدیر پایین اینترنت.
دقت: بدین صحبت‌ها اعتنا نکنید که یک علم‌جو میگوید در دانش گاه چیزی حافظه نمی‌گیریم و امثالهم. در بدترین موقعیت، همین که ذهنیت شما با برخی مفاهیم نخستین درین دروس آشنا شود، کافی‌ست.

پس بایستی یا این که دانش جو و کارآموز فن کامپیوتر در فعالیت و علم یا این که دانشکده باشید یا این که دستکم قصدتان این باشد که به زودی درین فن درگیر به علم آموزی گردید و به طور همزمان با طی کردن ادامه پروسه، این دروس را پاس نمایید.

اینجانب دانشجوی حرفه کامپیوتر نیستم، هیچ شانسی ندارم؟
اعتنا نمایید که هیچ چیز، تحصیلات دانشگاهی نمیشود! از آن چیزی که شما خارج از دانشکده خاطر میگیرید خیلی برتر میباشد، در حالتی‌که می پندارید به طور تجربی یا این که با مطالعه آنها را حافظه می گیرید که رمزِ عمل می باشید و دارید وقت خویش را تلف می کنید!

چنانچه می توانید در دانش گاه‌های علمی-کاربردی در حرفه اپلیکیشن یا این که فناوری داده ها برای دو سال (چهار ترم - کاردانی) درگیر به علم آموزی گردید. وگرنه می بایست به صورت آزاد، این عصر‌ها را با استادی که بدانید خودش برنامه‌نویسی و ساخت سایت انجام داده بگذرانید: مقر داده‌ها از زمان‌های ICDL‏ (یعنی یادگرفتن Access)، یادگرفتن گویش C یا این که C++‎ (اعتنا فرمائید که گویش C نسبتاًً اساس‌ی تمام گویش‌های برنامه‌نویسی میباشد و هر که با آن آشنا نباشد خیلی مشقت بار میباشد یک PHPکار شود)، مبانی فناوری داده ها، فتوشاپ و غیره.

۲- هر کس دائماً در اینترنت نچرخد، طراح اینترنت نمی شود!
او‌لین چیزی که می بایست برای طراح اینترنت شدن انجام دهید این میباشد که برهه زمانی‌ها در وب بچرخید! ولی چرخیدن شما با چرخیدن هر که آمده میباشد در اینترنت تایم ها فراغتش را مالامال نماید بایستی پاره ای تفاوت داشته باشد. شما می بایست کنجکاوتر از دیگرافراد در اینترنت بچرخید. یعنی در‌صورتی‌که امروز در یاهو نشانی اینترنتی می‌سازید، خیلی ظریف به فرم نام نویسی نگاه نمایید. به عنوان مثالً اشکال فیلدهایی که دارید مالامال میکنید را در ذهن داشته باشید. با یک سری فرم دیگر مقایسه نمائید. به عنوان مثالً ممکن میباشد یکی‌از «جنسیت» را با فیلد کرکره‌ای سؤال کرده‌با‌شد و یک تارنما دیگر با دکمه‌های دایره‌ای (Radio). یا این که به عنوان مثالً در حالتی که شما یک فیلد آپلود عکس دیدید بایستی ملاحظه کنید میشود یک فولدر متنی هم آپلود کرد!؟ در شرایطی که آپلود شود چه می گردد؟ پیغام‌های آن سیستم در عوض این فعالیت شما چه میباشد؟ و خلاصه می بایست پاره ای سمج‌خیس از سایر با وب سایت‌ها فعالیت فرمائید.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 628
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 5233
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 46100
  • کدهای اختصاصی